Makedonya 9.gün (03.07.2010)

Sabah kamptan herkese allahaısmarladık dedikten sonra ayrıldık ve 12:00 gibi Üsküp'e vardık. Israrla Adina'ya merkeze gitme yolunuzdan sapıyorsunuz geçikeceksiniz dememe rağmen inatla bizi merkeze yakın bir hostel'e kadar bıraktı. Hemen pansiyona girip, vedalaştık. Daha onların 12 saatlik yolu var, o yüzden bende hızlı davranmaya çalışıyorum.

Pansiyonda biraz kaldıktan sonra yine yağmurun altında tek şemsiyeyle Üsküp'ü turlamaya karar verdik. Yağmur altında baba-kız kol kola tek şemsiye altında dolaşmakta ayrı ve büyük bir zevkti. Meksika lokantası arıyoruz ama bulamadık ve ben pes ettim sonunda ve biraz pahalı gözüken Küba bar ve restaurant'ında karar kıldık. Bir şeyler yedikten sonra Eski ve bit pazarında dolaşmaya başladık. Bir kaç müzeye (sanat ve resim) girdik. Eski Osmanlı hamamlarını restore edip müzeye çevirmişler. Güneşte kendini göstermişken bir baktık, bizim Türk ekipten ANÜMAB'lılar ve Ahmet Sücüllü ve Ebru. Kahvede oturmuşlar. Bizde yanlarına gittik, birer Türk kahvesi söyledik. Biraz muhabbet ettikten sonra ben çok yorgun olduğum için pansiyon'a dönmeye karar verdik.

Pansiyona saat 4:00 gibi geldik ve bir uyuduk bir daha uyanmadık. Sabah, McDonald's'ta ufak bir kahvaltıdan sonra tabii ki de bir kitapçıya girip tavaf ettik :)

Hazırlandık ve yola düştük. Üsküp, Büyük İskender havalimanındayız. Keşke havalimanı da ismi gibi büyük olsaydı :). Şirin havalimanında 2 kapı var uçuşlar için.

evet anons yapıldı ve etraf kalabalık, gitmemiz lazım.