Makedonya 4.gün (28.06.2011)

Yazan: Elif Usuloğlu
Size Sasha'nın anısını anlatacağım demiştim.Sasha 15 yıldır mağaracılık yapıyormuş.Bir mağarada 2 tane boltu çakarken çaktığı kaya bloğu kopmuş ve üstüne gelmiş 10-15 metre düşmüş.Kalçası birkaç yerinden kırılmış.Bir kaç ameliyat  ve 2 yıldan sonra düzelmiş.Ve bugün HALA mağaraya giriyor. Bana göre bu İNANILMAZ!!!Sasha ve Oanna ile ben aynı çadırda kaldık sabah dün akşamdan geldiğimiz Stone Dolls'un orada uyandık.Babam geçen akşam kahramanlık yapıp dışarıda yatmak istedi ama yağmur geleceğinden korktuğu için Ovi'nin çadırına kaçtı.Neyse sabah uyandığımızda kahvaltımızı ettikten sonra yola koyulduk.İlk önce gittiğimiz yer şelalelerdi. Şelaleler dünyanın en harika manzaralarından biri. Ben ve babam şelalelenin üstüne tırmanmaya başladık, arkalara doğru gittik sonunda yorulduğumuz için geri gittik.İkinci şelale ters bir yerde olduğu için onu boş verdik.

Strumica'da ki kiliseyi görmeye gittik.Kiliseden çıktıktan sonra yoldan ağaçlık bir alan gördük ve orada öğlen yemeğimizi yemek için durduk.

Yemek yerken babam bir tane tencere bulup içine su koyarak diğer ağacın altına koydu.Arada bir su kaynadı mı diye bakmak için gidip geldi.Geri dönerken pikniğimizi yaptığımız ağacın gövdesini tutarak sallamaya başladı.Biz de meyve falan düşer diye bakıyoruz onun yerine ağaçtan tırnağım kadar YEŞİL BÖCEKLER düştü.Neyse ki benim başıma düşmedi ama Romanyalı Roxanne'in her yerine böcek düştü.

Çabucak yemeğimizi yedikten sonra Tikveşli gölün oradaki manastıra gitmeye çalıştık saatler boyunca yoldaydık.Sonunda öğrendik ki manastıra sadece yürüyerek, bisikletle ya da motosikletle gidiliyormuş. Bu yüzden de Tikveş gölünün orada bir yere çadır attık.Yani attılar, ben Oanna'larla kalıyordum ama babam yine kahramanlık yapmak istedi bu yüzden dışarıda şişme bir yatakta yattı.Ona Oanna'da katıldı.Saat 0:00 bizim çadır sağ sola sallanıyordu. Birkaç dakika sonra Oanna bizim çadıra geldi. Babam bizim çadırın köşelerini taşla düzeltti ve Ovi'nin çadırına koştu.Yarın ki planımız Ohrid'e gitmek orada dolaşmak sonrada kampa varmak.Şu anlık görüşürüz.

Yazan Ender: Ender'e pek bir laf kalmadığı ve çok geç olduğu için sadece resim ve video yükleme yaptı :)